Vi trives med utfordringer. Med utfordringer følger muligheter. I sporene etter det avregulerte postmarkedet har et nytt marked oppstått. Et marked som 21 Grams har vært en del av siden 2004 og som vi vil være med å påvirke, både i dag og i morgen. Når vi etablerte selskapet var muligheten til å tilby rimeligere porto en bærende del av virksomheten. I dag er vi like mye et teknologiselskap som tilbyr en pålitelig og kostnadseffektiv distribusjon av fysiske brev.

Rett informasjon på rett sted

Sammen med våre kunder har vi tatt steget inn i den digitale verden, samtidig som vi er markedsledende innen distribusjon av fysiske brev. Det betyr at vi kan tilby smart og enkel kommunikasjon, uansett kanal, slik at du kan nå dine kunder med rett informasjon på rett sted. Og ikke minst, i den kanalen de ønsker du skal benytte for å nå dem. Fysisk og digitalt i hele Norden.

Selskapets utvikling

Omsetning (i millioner svenske kroner).

 

Omsetning pr år (millioner SEK)

Hvert annet brev håndteres av oss

Hvert annet brev i Sverige blir håndtert av en av tjenestene til 21 Grams. Vi har påtatt oss utfordringen å fortsette å vokse i hele Norden, uten å tape salg eller vår nære relasjon til kunder og oppdragsgivere.

21 gram er ikke bare den historiske vektgrensen for det laveste portoet på brev det var mulig å konkurrere om, det er også vekten på menneskets sjel.

Fornøyde kunder er vår belønning

Vi har mottatt flere priser og utmerkelser. Men den finesete prisen er at mange av våre kunder har vært med oss fra etableringen og velger å være med oss videre inn i fremtiden. Vi kommer selvsagt til å  fortsette å være en utfordrer i et marked som inntil relativt nylig var regulert av et monopol.

Det skal lønne seg å bruke oss

Det å tilby kostnadseffektiv kommunikasjon er for oss en stadig pågående utfordring. Hvordan hjelper vi deg best med å få struktur på din distribusjon? Hvordan kan vi møte akkurat dine behov for alt i fra effektiv håndtering av kundedata til å være din sparringspartner innen valg av ulike digitale tjenester? Det skal lønne seg å bruke 21 Grams, uansett om det gjelder besparelser på porto eller raffinerte prosesser i din distribusjon.

Vi tilbyr et stort nettverk av ulike distributører, både i Norge, Norden og internasjonalt, fysisk som digitalt. Blant våre kunder er Google, Unicef, AGA, IBM, Lego, BMW og Shell.

Selskapet eies av gründerne, ansatte, private investorer og Priveq som representerar blant annet de svenske og norske pensjonsfondene.

Country Manager Norway


Country Manager Norway jan.strom@21grams.no +47 916 90 917

Sosiale medier

Presserom

Les mer på vårt presserom hos Mynewsdesk.

Følg 21 Grams AS

21 Grams i tall

  • Totalt 55 ansatte i Stockholm, Oslo og København
  • Over 1 000 kunder
  • Omsetter for SEK 600 milloner (2016)

Vi er medlem av/business partner til:

21 Grams har i løpet av årene mottatt flere priser og utmerkelser: