21grams Logo 21grams
NO

Post optimized for future business.

21grams lanserer i dag sin nye profil. Med ny logo, nye farger og ikke minst et budskap som tydlig identifiserer hva vi er og skal være for våre kunder i fremtiden.

Det som for 15 år startet med å redusere portokostnader for virksomheter har utviklet seg til å handle like mye om å digitalisere posten som å forenkle betalinger. Alltid med fokus på mottakervennlig kommunikasjon – som for oss betyr å sikre at våre kunders kunder mottar sin post, enten det er fakturaer, brev, offentlig informasjon eller annet, på den måten de selv foretrekker.

Post optimized for future business

Post: Vi kan post og er en av markedets største aktører innen både digital og fysisk post i Norden.

Optimized: Vi optimaliserer våre kunders post og kommunikasjon. En viktig del av optimaliseringen handler om å gjøre kommunikasjon mottakervennlig, det vil si å kommunisere med mennesker på den måten de foretrekker.

For future: Vi veileder våre kunder gjennom et marked i stadig forandring. Som bransjens ledende teknologibedrift har vi den kunnskap og erfaring som kreves for å plassere våre kunder lengst frem i den digitale utviklingen.

Business: Vi kan våre kunders forretning, og vi samler kontinuerlig på erfaring og kunnskap om våre kunder og deres kunders preferanser og virkemåte.

Vi feirer vårt 15 års jubileum med ny profil for å gi plass til hele vår virksomhet; medarbeiderne, alle våre selskaper 21grams, Addoro, Mailworld og Europe Post, og våre tjenester.

Uansett om du er kunde av oss i dag eller en potensiell ny kunde, partner eller leverandør vil vi med dette fortelle om hvordan vi kan hjelpe deg innen våre tre hovedområder; optimalisering av porto, digitalisering av post og forenkling av betalinger. Vi vet hvordan vi utvikler din nåvæende og fremtidige virksomhet med våre løsninger – post optimized for future business.

Om 21grams
Vi optimaliserer og digitaliserer virksomheters post. Med våre løsninger gir du egne kunder bedre service, og styrker kundelojaliteten. I 2019 vil våre 75 ansatte i Norden bidra til en omsetning på 750 millioner svenske kroner. Noen av våre 3000 kunder er blant andre Google, Unicef, DNB, AGA, IBM, Lego, BMW og Telia.

For ytterligere informasjon, ta kontakt med

Mail Jan Ring Jan